het fiscaal advieskantoor zoekt naar Medewerker

Gegevens kantoor

Naam kantoor

het fiscaal advieskantoor
0560799659

Adres gegevens

Provinciesteenweg
2530 Boechout
Antwerpen

Gegevens vacature

Functietitel

Medewerker

Specifieer functietitel

Financial management assistant

Datum indiensttreding

Zo snel mogelijk

Functiebeschrijving

Het Fiscaal Advieskantoor (HFA) is een nichekantoor dat zich toelegt op high end fiscale adviesverlening m.b.t. complexe vraagstukken.
Als fiscale vertrouwenspersoon gidsen wij ondernemingen en hun aandeelhouders door het kluwen van de uitgebreide fiscale regelgeving. Onze accountancy-afdeling verzorgt tevens de compliance verplichtingen van ondernemingen en hun aandeelhouders.
Daarnaast zijn wij geprefereerde fiscale partner van diverse boekhoud- en accountantskantoren, advocatenkantoren en vermogensbeheerders.
Voor een uitgebreide voorstelling verwijzen we naar de website:
www.fiscaaladvieskantoor.be.

Functieomschrijving
Als financial management assistant, zal je voor enkele van onze klanten de administratieve last verminderen. Je kan bij interesse en welslagen ook verder evolueren naar voorbereidende boekhoudkundige taken (inboeken facturen, bankverrichtingen etc). Voor beide voorgaande luiken werk je nauw samen met ervaren collega’s. Mogelijks spring je hier en daar bij in de kantoororganisatie waar nodig.

Volgende administratie zal je voor enkele van onze klanten waarnemen:
- Betalingen klaarzetten en uitvoeren na akkoord van de verantwoordelijken;
- Het opmaken en versturen van facturen;
- Opvolgen van openstaande aankoop en verkoopfacturen;
- Nauw contact houden met de klant, alsook met de dossierverantwoordelijken intern
Het bijspringen in de kantooradministratie kan bestaan uit:
- Indiening van diverse fiscale aangiften (BTW, RV, …)
- Facturatievoorbereiding;
- Het up-to-date houden van het CRM pakket
- Formaliteiten vervullen en opvolgen i.v.m. onboarding van cliënten
- …

Profielbeschrijving

- Je bezit een diploma hoger onderwijs in een administratieve richting
- Enkele jaren relevante ervaring in de sector zijn een troef maar niet noodzakelijk.
- Je bent leergierig, gemotiveerd en flexibel.
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
- Je bent communicatief en pragmatisch ingesteld.
- Je bent Nederlandstalig en ook bedreven in het Frans en het Engels.
- Je bent vlot met diverse computertoepassingen zoals MS Office en kan je snel inwerken in andere programma’s

Aanbod
Wij bieden jou:
- Een vaste job in deeltijds of voltijds rooster (4/5de tot 5/5de )
- Een aantrekkelijk verloningspakket;
- Opleidingsmogelijkheden (incl. on-the-job training);
- Een flexibele en dynamische werkomgeving;
- Een gevarieerde job met doorgroeimogelijkheden.

Contacteer ons via

Om te solliciteren kan je contact opnemen met Willem Van Lommel.
E-mail: willem.van.lommel@fiscaaladvieskantoor.be
Telefoon: 03 500 23 32

Stuur CV en motivatie naar

Om te solliciteren kan je contact opnemen met Willem Van Lommel.
E-mail: willem.van.lommel@fiscaaladvieskantoor.be
Telefoon: 03 500 23 32